قطعات ادبی
قطعات ادبی
شعر، داستان، فیلمنامه، نمایش، نقدادبی و ...
فوژان و مرتضی
سه شنبه 12 ارديبهشت 1391برچسب:,  توسط سید جواد قریشی

 

           

 این هم عکس فوژان.

            فوژان در سال 1374 به دنیا آمد و تنها همدم و مونس روز و شب­های تنهایی­ام بود. تا قبل از ازدواجم هر شب کنار خودم می­خوابید و از همه­ی رازها، غم­ها و اتفاقات زندگی­ام باخبر است. تمام دوستانی که از پیش من را می­شناسند، فوژان رابه خاطر دارند و احوال پرسش هستند. عکس­ها را هم یکی از دوستان قدیمی خواسته ببیند.

            این هم مرتضی است.

            مرتضی در سال 1379 به دنیا آمد. مثل فوژان چشمان زیبا و نافذی دارد، اما خیلی گوش به بازی است. هر چه فوژان آرام و صبور است، مرتضی پر سروصدا و شیطون است. مرتضی خیلی به فوژان حسودی می­کند و هر چه تلاش می­کنم به او بفهمانم به اندازه­ی فوژان دوستش دارم، باور ندارد. خوشبختانه از زمان ازدواجم که توجهم به هر دویشان ـ البته متأسفانه ـ کمتر شده، بیشتر هوای فوژان را دارد و بیشتر اوقات­شان را با هم بازی می­کنند. 

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت17:38---4 شهريور 1391
سلام خوبی اگه ناراحت نمیشی میخواستم بدونم اینا چه طوری به دنیا اومدن
پاسخ:«اگر ناراحت نمي‌شي» دوست خوبم اگر احساس ميكني كسي از سؤالت مي‌رنجد، او را مرنجان حضرت سهراب مي‌فرمايد: كار ما نيست شناسايي راز گل سرخ كار ما شايد اين است كه در افسون گل سرخ شناور باشيم.... مهم نيست كه فو‍ژان و مرتضي چگونه به دنيا آمدند. مهم اين است كه آنها امروز در دنيا هستند.حجم دارند، وزن دارند و ... خيلي چيزها در دنياي علم بي‌پاسخ مانده و براي همه چيز نمي‌توان اثبات علمي يافت. ضمناً در دنياي من وفوژان و مطرح كردن آن در وبلاگ پيامي نهفته است كه بگرد و آن را پيدا كن. صميمانه از اين كه نظرت را نوشتي متشكرم و يك دنيا خوشحال شدم. موفقيتت را آرزومندم. سبز باشي و خوش و آبي تر


کهــــــربا
ساعت4:10---18 ارديبهشت 1391
سلام خوبین ؟
اول از همه .. شرمنده بخاطر بدقولیم .. اخه این روزا خیلی مشکل دارم .. کلا اون شب فراموش کردم که باید بیام نت .. بهرحال شرمنده .. شما دعا کن مشکل من حل بشه ....
همش میگم یعنی این روزای سخت کی تموم میشه بخدا دیگه بریدم
.
.
حالا هم اومدم دعوتت کنم به وبم
دو _ سه تا پست جدید گذاشتم . قابل بدونین و تشریف بیارین خوشحال میشم
منتظرمــــآآآآآآآآآآ
http://kahroba0711.blogfa.com


مژگان
ساعت14:30---16 ارديبهشت 1391
سلاممم

چه طوری دوستم ؟

خانومت به خودت عروسک حسودیش نمی شه بلکه به زمانی که با اون می گذرونی حسودیش میشه تو میتونستی بیشتر باخانومت باشی اگه فوژان نبود !!!

درضمن من فقط نظر شخصی خودمو گفتم من میدونم که خیلی چیزها تو دوست داشتن تاثیر میزاره و تا مدتی با کسی نباشی نمی تونی کشفشون کنی !!


مژگان
ساعت18:54---15 ارديبهشت 1391
سلامممممممم



وای خدا جون چه پراحساسی تو خوش به حال خودتو همسرت باریییییییییییییییییییییییکلا


راستی مرتضی خیلی خوشکلتره پاسخ: شما لطف دارید. مرتضی بامزه تره و خیلی زود خودش رو توی دل آدما جا میکنه اما فوژان تا ته دلت رو تسخیر میکنه. میگی نه؟ به چشماش خیره شو. ضمناً آواز دهل شنیدن از دور خوش است. همسرم متأسفانه نتوانست با فوژان ارتباط برقرار کند. مثل هوو به او نگاه میکند و حتی لباسهایش را نمیشوید. این قدر تلاش کرد تا بلاخره اتاق فوژان را عوض کردم و حالا تنها البته با مرتضی میخوابد. امان از دست خانم ها که حتی به یک عروسک هم حسودی میکنند.


مصطفی
ساعت23:58---14 ارديبهشت 1391
مر30 ولی لطفا در مورد عکس ها تون بیشتر توضیح بدین.

یکی بود یکی نبود
ساعت18:51---13 ارديبهشت 1391
سلام

منم از این عروسک کم موها دارمـــــــ...توی جشن تولد5سالگیم پسرخالم برام خرید...
اسمش بردیا هستش

ممنون که به وبلاگ من سرزدید


alireza
ساعت16:57---12 ارديبهشت 1391
سلام
وبلاگ خیلی قشنگ و پر محتوایی داری
عالیه
راستی تا حالا فکر کردی که سایت داشته باشی
آیا فرق سایت و وبلاگو میدونی؟
میدونی بهیته سازی چیه؟
.....

برای این که به جواب تموم سوالات برسی و صاحب یک سایت بشی کافیه بیای تو سایت ما

www.ccacompany.com


CCA company


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





_________________________________________________________________________________
     
 
 
درباره وبلاگ


من سال هاست مينويسم شعر، داستان، فيلمنامه، نمايش و ... قالب هاي متفاوت ادبي را تجربه ميكنم. مينويسم براي خودم... مينويسم براي تو ... مينويسم براي دلم ... مينويسم براي هر آن كه اهل دل است. دل نويس من تقديم تو {09361706052} اين شماره به وبلاگ تعلق دارد و براي تبادل نظر و ثبت نام در گروه يا كلاس‌هاي آموزشي در نظر گرفته شده است تا دوستان راحت تر بتوانند نظرات و مطالب خود را پيامك كنند و يا به گفتگو بنشينند.
sayyed511@yahoo.com
دسته بندی ها
آرشیو
مطالب قبلی
     نحوه استفاده صحیح از متادون
غلامرضا
برای آتنا
داستانک طنز "عروووووسی" با لهجه‌ی مشهدی
داستانک طنز "آقای مدیر"
داستانک تلخ
دوست مجازی من
شهیدان زنده اند الله اکبر
شاید برای شما اتفاق بیفتد
ايليا كودك شيطون و بازيگوشم
روياهاي من
ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه
دور دور عباسي
روز مادر
ادامه نمايشنامه
نمایش طنز و کمدی چرخ زندگی
فوژان و مرتضی
خاطرات کاه گلی بی بی جون
عشوه قلم
نویسنده
لینک ها
قالب وبلاگ
چریک
ساختمان هوشمند
بچه های باهوش
lovelorne
فارس گرافیک
دخترانه
بلكـــــــــلاو
عاشق، معشوق
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قطعات ادبی و آدرس foozhan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینکها
امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 8828
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 124
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 8828
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 124
تعداد آنلاین : 1



کد پیغام خوش آمدگویی